Vrijeme izvođenja: studeni 2009 - srpanj 2010
Investitor: Autocesta Rijeka - Zagreb d.o.o.
Čvor se nalazi na dionici autoceste Zagreb - Karlovac u blizini mjesta Donja Zdenčina, na približnoj stacionaži križanja s trasom autoceste u km 14-250. Tip čvorišta je truba i ono omogućuje izlaz vozila s autoceste prema Klinča Selima i Donjoj Zdenčini, te okolnim mjestima. Čvorište je predviđeno sa naplatom cestarine, te se preko križanja s lokalnom cestom veže na cestovnu mrežu Republike Hrvatske. Dionica autoceste Zagreb - Karlovac otvorena je za promet prije 39 godina. Na dionici duljine 39,28 km sagrađen je samo jedan čvor, čvor Jastrebarsko, a u skladu s koncepcijom rastera čvorišta na autocesti prije više od 40 godina. Autocesta Rijeka - Zagreb je 2008. godine u cijelosti puštena u promet, međutim udaljenost čvorova na dionici Zagreb - Karlovac je najveća, što je posljedica koncepcije rastera čvorova, koja nije uvažavala prostorni razvitak grada Zagreba i potrebu za dislociranjem gospodarskih zona izvan gradskog područja. Prostornim planom uređenja općine Klinča Sela predviđena je izgradnja čvora Donja Zdenčina na autocesti Zagreb - Karlovac. Izgradnja čvora Donja Zdenčina uvjet je aktiviranja prostora Klinča Sela, vrlo interesantnog za razvitak ne samo Klinča Sela već i Zagreba i Zagrebačke županije.
Područje općine Klinča Sela povezano je županijskom cestom Ž 1042 sa Zagrebom, a županijskom cestom Ž3106 spaja i južna područja općine i Zagrebačke županije sa Zagrebom. Problem povezanosti Klinča Sela sa Zagrebom je vrlo loša razina prometne uslužnosti na navedenim županijskim cestama, a izgradnjom čvora Donja Zdenčina omogućena je vrlo kvalitetna povezanost Klinča Sela kao i šireg gravitacijskog područja sa Zagrebom. Čvor Donja Zdenčina povezat će jugozapadne dijelove Zagrebačke županije na hrvatski sustav autocesta. U čvoru Donja Zdenčina izgrađen je cestarinski prolaz s tri naplatne kućice, četiri prometna traka, prolazom za vangabaritna vozila, prizemnim objektom kontrole naplate, nadstrešnicom za vozila zaposlenika, te prostorom za trafostanicu. Postaja je puštena u rad 21.11.2010. Projekt je izradio IGH d.o.o. na čelu s projektantom g. Zdravkom Mihalinacom.